maandag 17 oktober 2011

Algemene informatie over onze organisatie

 
                           Wij   zijn   op   zoek   naar                                                   Wij zijn op zoek naar RAPPERS> ZANGERS< STANDUP ARTIESTEN< ZANGERESSEN EN PRODUCERS...................Interesse? Laat wat van je horen!Logos  NIEUWSFLITZ


VOORWOORDT
WELKOM.................................... 
ONZE NIEUWSBRIEF DE NIEUWSFLITZ IS EEN FEIT EN STAAT BOL VAN INFORMATIE OVER ONZE PROJECTEN EN ACTIVITEITEN.

ROERIGE 2011
2011 IS EEN ROERIGE JAAR GEWEEST WANT OOK ONS HEEFT DE RESESSIE EN DE CRISSIS GERAAKT. VANDAAR  DAT WIJ EEN ANDERE KOERS ZIJN GAAN VAREN EN DAT IS DIE VAN SUBSIDIE AANVRAGEN EN GIFTEN AANNEMEN, JAMMER GENOEG DEZE KEER NIET VOOR EEN GOEDE DOEL MAAR VOOR ONS EIGEN OVERLEVEN.

DE TIJDPERK VAN DOOR SUBSIDIES GEDRAGEN PROJECTEN DIE MEN KOSTENLOOS KON VOLGEN ZIJN HIERMEE VOORBIJ EN MAAKT PLAATS VOOR EEN HARDE MAATSCHAPPIJ WAAR IEDERE EURO OMGEDRAAIT MOET WORDEN WIL JE OVEREIND BLIJVEN.

IETS DAT OOK NIET VAN ONS VERWACHT WERDT IS HET FEIT DAT WIJ CONTRIBUTIE MOETEN VRAGEN VAN ONZE LEDEN EN DEELNEMERS.  OP ZICH IS HET GEEN SLECHTE IEDEE WANT MEN KRIJGT DE KANS OM IN ZICHZELF EN DE ORGANISATIE TE INVESTEREN.

VOOR 2011 TOT 2013 HEBBEN WIJ EEN BEREKENING GEMAAKT MET EEN KOSTENPOST VAN 53000 euro .   DIT BEDRAG IS NODIG OM ANDERE PROJECTEN DE MOGELIJKHEID GEVEN OM AAN TE KUNNEN SLUITEN EN ZULLEN ZO VEEL MOGELIJK BIJ DE SPONSORS GEHAALD WORDEN.

MAAR DEZE NIEUWSBRIEF IS NIET ALLEEN KOMMER EN KWEL WANT WIJ HEBBEN EEN PAAR LEUKE PROJECTEN ONTWIKKELD WAAR U ALS PUBLIEK VAN HARTE WELKOM BENT. VERDER IN DIT NUMMER KUNT U UITGEBREID LEZEN OVER WAT WIJ TE BIEDEN HEBBEN.

OP HET GEBIED VAN JEUGD EN JONGEREN GAAN WIJ IN OP VRIJETIJDS BESTEDING EN BIJ VOLWASSENEN GAAN WIJ KIJKEN WAT ZE HET LIEFS AAN HEBBEN IN VERSCHILLENDE SITUATIES EN OP HET GEBIED VAN OUDEREN GAAN WIJ KIJKEN IN HOEVERE ZIJ BEREID ZIJN OM VRIJWILLIGERSWERK TE DOEN.

Vanuiit onze positie wensen wij iedereen een leuke en leerzame samenwerking toe en hopelijk tot ziens bij de presentatie bijeenkomsten.

HET BESTUUR

IMAGE TV  PRODUCTIONS
IMAGE TV  PRODUCTIONS
IMAGE TV  PRODUCTIONS
IMAGE TV  PRODUCTIONS
           

MENSRN MAKEN MEDIA is een TELEVISIE WORKSHOP voor jongeren waar verschillende REDACTIES items aanleveren en SAMENSTELLEN. INTERESSE?? Laat wat van je horen!

http://www.mensenmakenmedia.blogspot.com/

   KAVAKARA 








IMAGE TV  PRODUCTIONS
IMAGE TV  PRODUCTIONS
IMAGE TV  PRODUCTIONS
IMAGE TV  PRODUCTIONS
Ben je het ook zat om altijd naar hetzelfde soort televisie te kijken waar steeds hetzelfde soort van mensen te zien zijn?

Wij ook vandaar dat wij van Image Productions, met enkele projecten, dit anders gaan doen via het project MENSEN MAKEN MEDIA.


Dit project is uniek, hartelijk, gastvrij en persoonlijk en streeft ernaar om een verijking van de kennis over de sociale kaart te zijn voor de deelnemers.

Het aparte in het geheel is dat de uitvoering gedaan wordt door de deelnemers die zich aanmelden.


De opzet van dit project is, op organsatorische gebied, trendsettend  en streeft ernaar marktleiders uit de geìnteresseerden te creëren die volledig afgestemd zullen zijn op de behoeften van onze overige doelgroepen.


                   Er is plaats voor iedereenESSEN EN PRODUCERS...................Interesse? Laat wat van je horen!Voel je thuis en welkom bij Image productions en  hun projecten. Wij organiseren verschillende evenementen en festivals waar wij groepen mensen vragen om bij te wonen.

Ook organiseren wij info-tainment activiteiten waar wij het geheel combineren met beeldmateriaal van een product of een aanbiedingen uit onze netwerk.


     Wie zitten in jullie netwerk!Wie zitten in jullie netwerk
Op de eerste plaats richten wij ons op organisaties die werken met onze doelgroep, voor het verkrijgen  van ruimte voor uitzending werken wij met zendgemachtigden in zuid-holland, voor studioruimte hebben wij verschillend contacten waaronder verhuurbedrijven van apperatuur en ruimte.



     Voor wie is het bedoeld?!

 wij richten ons ook op het bedrijfsleven  en geven hen reclame ruimte voor terug als zij bereid zijn hun naam en logo in te zetten voor het slagen van de opdrachten.


     Op wie richten jullie je nog meer?!

Ook willen wij de sociale organisaties een handje helpen dichter bij hun doelgroep te komen door het organiseren van seminars en bijeenkomsten.


  Via onze dagelijkse bestuur wordt aan verschillende mensen gevraagt om zitting te nemen in onze organisatie redactie of onze uitvoerende redactie.
Om dit voor elkaar te krijgen zullen wij met verschillende geïnteresseerden gaan samenwerken of onze samenwerking aanbieden.


 
Wie voert dit alles uit?!


Tijdens de cursus of workshop worden de deelnemers begeleid door een team van deskundigen met ervaring op het gebied van onze stijl van media.


Één team krijgt als opdracht informatie en gesprekspartners te interesseren voor deelname en de andere redactie team richt zich op het verwerken van deze informatie tot uitzend materiaal.


   Wat gebeurd met de eind product?!De mensen en informatie worden als onderwerp meegenomen in de cursussen en workshops en worden per onderwerp verdeelt over de verschillende redacties.


 

- Algemene redactie image tv productions
Dit is de team die als dagelijkse bestuur inzetbaar is.
- GRIP
Dit is de actualiteitenrubriek gericht op de organisatie, de medewerkers, de buurt en de stad.

- Pitstop
Dit is een programma gericht op de interessen van jeugd en jongeren

-Jenne Design
Dit is een live-opinie programma gericht op gebeurtenissen om hen heen en wat op eigen en andere televisie getoond wordt.

- Achtertuin
Dit is een programma waar jong en oud elkaar vinden en richt zich op gebeurtenissen achter de schermen. Ook leent de programma zich prima voor deelname om anderen iets bij te brengen.


Wat kunnen de deelnemers leren
De totale aanbod is gericht op de 5 verschillende disiplines die nodig zijn om een goed product over te brengen. Binnen het geheel leren de deelnemers deze kennen, de sociale organisaties beter kennen, hoe ze moeten samenwerken, hoe ze practische problemen op kunnen lossen door samen te denken, hoe ze moeten onderhandelen om tot een goed resultaat te komen en hoe ze een eigen draai kunnen geven aan hun toekomst perspectief.

Hoe komen jullie aan de opdrachten
Iedere organisatie krijgt van ons de kans om zichzelf te presenteren in of om onze programma's. Met deze opstelling geven wij meer dan 50 ondernemers de mogelijkheid om zich aan te melden voor deelname en door het bereik van ons netwerk in te zetten gaan wij streven naar een nog grotere aantal.


Op deze manier is het een win-win situatie waar we elkaar business binnen het bereik van hun en onze doelgroep brengt en houdt. We bieden op deze manier iedereen de kans om goede zaken te doen en gezamenlijk te groeien!

Hoe verdelen jullie de opdrachten

De opdrachten worden per doelgroep ingedeelt en als onderwerp bij desbetrevende redactie ter uitvoer gelegd. Is de organisatie gericht op jongeren dan zal het bij de redactie van PITSTOP terecht komen, Gaat het over livestyle dan zal JENNE DESIGN zich hierme bezig houden. Gaat het over educatie dan wordt het bij ACHTERTUIN ingezet.
Wij kennen in het geheel 5 verschillende redactie die als taak hebben om advies en items aan te leveren voor de programma van de ALGEMENE REDACTIE, GRIP, PITSTOP, JENNE DESIGN en ACHTERTUIN.


  UIT WELKE GROER PF REDACTIE KAN GEKOZEN WORDEN        welke redacties kan men kiezen?!
De projecten zijn meer gericht op mensen die iets anders willen dan de reguliere aanbod, zich interesseren voor muziek en entertainment en bereid zijn een gedeelte van hun vrijetijd te besteden aan werken aan televisie producten en andere projecten.

De uitvoerende redactie krijgt als opdracht een korte item aan te leveren over de organisatie en hun activiteiten. Deze korte items vormen de onderwerpen binnen de talkshow GRIP met de verschillende onderdelen; PITSTOP, JENNE DESIGN en ACHTERTUIN een geheel vormen.

De geïnteresseerden en betrokkenen worden in een ruime zaal ontvangen om een live registratie bij te wonen die dieper op hun product in gaat. Dit wordt voorzien van beelden uit de korte items en aan tafel binnen onze talkshow besproken.

Voor deze gelegenheid nodigen wij ook overiege geïnteresseerden om deze shows bij te wonen.

Hoe meld je je aan
Via google zoek je http://www.imagetvproductions.blogspot.com/  waar je meer kan lezen over de organisatie. Hierbinnen zijn ook inschrijfformulieren die u kunt invullen. ook kan men zich aanmelden door aan de onderkant van de blog naam, adres en keuze op te sturen naar IMAGE TV PRODUCTIONS
                 GOUDSE RIJWEG 226
                  3031 CK ROTTERDAM
of de inschrijfformulier copïeren en opsturen of inleveren bij een activiteit.


Binnen 14 dagen wordt u via een brief gecontact en u wordt uitgenodigd voor een voorgesprek waar voor ons duidelijk moet worden waar wij jou kunnen plaatsen en ook kijken of de keuze juist is.

Via een brief of telefonisch wordt onze beslissing aan u bekend gemaakt en na de  indeling wordt u uitgenodigd voor het bijwonen van een presentatie dat moet leiden naar een betere aansluiting.

Hoe houden wij verder contact
Via onze blog werken wij met een communicatie systeem die wij bij goedkeuring aan u introduceren. met deze systeem doet men mee zonder dat het veel beslag legt op hun (vrije)tijd. Door goede afspreken en via internet krijgt iedere deelnemer een contact code waarmee makkelijk contact onderhouden kan worden, up2date zijn als het nieuws betreft en makkelijker kunnen inspelen op verschillende onderwerpen die de doelgroep interessant vind! 

Iedere redactie krijgt als opdracht om de organisaties en de ingewonnen informatie over de organisaties via een talkshows (Jenne Design), een radio programma (Pitstop) en een magazine (Achtertuin) uit te brengen voor de aanmelders.

Wij hopen met deze antwoorden enkele of al uw vragen te hebben beatwoordt. Is dit niet het geval kunt u telefonisch contact opnemen met de Image Vragendesk 0644666092.

Hopelijk tot ziens bij de meetings

Het Bestuur

 LIVE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten