ALGEMENE REDACTIE

DE ALGEMEN REDACTIE
Een redactie, bij ons, bestaat uit 10 personen die binnen 2 teams gezamelijk gaan werken om te komen tot het samenstellen van 50 uitzendingen.

Om dit voor elkaar te krijgen gaan wij  informatie materiaal omzetten tot een informatieve verhaal dat aan de overiege geïnteresseerden getoond gaat worden. De manier van het naar buiten brengen, de meerwaarde binnen het geheel en de presentatie naar interne en externe contacten wordt binnen de redactie bepaald en besproken.

Onder begeleiding van de inovatie-team en samen met Image tv Productions zijn enkele leuke en leerzame activiteiten ontwikkeld die als les materiaal ingezet gaan worden en  die gerich zijn op het ontwikkelen van bassis kennis voor het samenstellen van een televisie programma.

Verder worden deze televisie programma's ontwikkeld om de buurtbewoners meer inzicht, eenheid en welzijn te leveren door hun op de hoogte te stellen over de mogelijkheden over organisaties in hun buurt.

Doordat wij ons richten op de media krijgen wij de mogelijkheid om grote groepen mensen te voorzien van informatie. Deze grote aantal geïnteresseerden kopellen wij aan de organisaties die meedoen aan onze activiteiten om, aan de ene kant hen beter op de hoogte te brengen van de producten en aan de andere kant de aanbieder op de hoogte te brengen van de wensen van de afnemer.

Dus als we nagaan wie hier gebruik van zal maken komen we bij gewone mensen uit de samenleving en organisaties die hun als doelgroep heeft.

De programma´s omschreven
De teams gaat werken aan een de samenstelling van de programma van GRIP.
Dit staat voor Gericht Regionale Informatie Programma en gaat in op gebeurtenissen in de regio waar het bedrijfsleven en de buurtbewoners bij betrokken zijn.
In een tijdbestek van 30 minuten wordt de aanbod verdeelt in 5 maal 5 minuten en de overige 5 minuten wordt vrijgehouden voor reclame boodschappen van onze partners.

De programna's op het gebied van jeugd en jongeren zijn terug te zien in de programmering van PITSTOP die zich richt op de manieren van leven bij deze doelgroep.

Voor de volwassenen hebben zij JENNE DESIGN die ingaat op mode en lifestyle en gaan, samen met verschillende mensen uit de designwereld, hun product presenteren in een maandelijkse liveshow.

Voor de ouderen onder ons hebben wij de programma ACHTERTUIN ontwikkeld waar de Meerwaarde meer ligt bij de kennis van de ouderen die aan jongeren verteld wordt zodat die kennis niet verloren gaat.
Ter afsluiting hebben zij GRIP actualiteiten rubriek in het geheel verwerkt dat de kijkers op de hoogte brengt en houdt over de programma en de onderwerpen die behandelt gaat worden. .

Verder worden verwijzingen gemaakt naar soortgelijke en andere  projecten en activiteiten waar wij mensen bij nodig hebben